نامه رييسجمهور به رهبر معظم انقلاب
نامه رييسجمهور به رهبر معظم انقلاب
رييس جمهور در نامه اي به رهبر معظم رهبري با تاكيد بر اينكه دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است تصريح كرد: اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جنگ نرم شهید درهم پور،به نقل از رجانیوز متن كامل پيام دكتر محمود احمدي نژاد بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)
مقام معظم رهبري
با سلام و تحيت
عطف به بيانات حضرتعالي در روز شنبه
91.11.28 به استحضار مي رساند كه اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين
لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي كمر بسته خدمت به كشور و
مردم خواهيم بود و اطمينان مي دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در
مسير اعتلاي كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترين قدمي برخلاف
مصالح كشور بر نخواهيم داشت .
دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالي را از ايزدمنان مسئلت دارم.
محمود احمدي نژاد
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ساعت 14:35 توسط امیر هادی زاده (مدیر وبلاگ)
|
مقاوم سومی در جشواره وبلاگ نوسی حما سه تگاران بسیج استان تهران در بهمن 90